  • Data: 2019-01-02 14:22:40
    Temat: Re: Wymiana monitora - warto?
    Od: ń <k...@t...sie> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio podłączałem lapka Della z zintegrowanym Intelem przez złącze HDMI do
    telewizora UHD i ku mojemu zaskoczeniu obraz był 4k
    chociaż @30 Hz.
    HDMI często próbuje być mądrzejsze od nas i samo ustawia rozdzielczości typowe w
    standardach wideo, a do tego pozostałe tryby jak
    rozciągnięcie ekranu czy paleta kolorów (dotyczy to także EIZO 2455).

    -----
    > musiałem poszukać grafiki która będzie miała 2 x DP bo samo hdmi nie dawało rady
    uzyskać rozdzielczości natywnej.