  • Data: 2020-01-13 17:10:11
    Temat: Re: Wyprzedziłem samochód na krajówce
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.01.2020 o 20:27, kk pisze:

    > Dzisiaj dokonałem rzeczy niebywałej tj na krajówce wyprzedziłem swoim Twizy inny
    > samochód i tak chciałem się z Wami podzielić tym wyczynem :-)

    A kto bogatemu zabroni? Jazdy czterokołową hulajnogą
    w absurdalnej cenie. Kupna i użytkowania. Bez sensu.
    Może jeszcze latem - gdy słonko świeci i kwiatki pachną -
    ma to sens, jak to na hulajnodze. Ale teraz, gdy zimno
    i pada? No, ale kto bogatemu zabroni wygłupiać się za
    40 tys. zł od razu i 250 zł miesięcznego abonamentu na
    akumulator. Koszt energii elektrycznej to już małe
    piwo przy tym.