  • Data: 2020-01-14 01:15:38
    Temat: Re: Wyprzedziłem samochód na krajówce
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-01-13 23:31, collie wrote:

    > No to porachujem:
    >
    > Akumulator się w Twizy wynajmuje, nie kupuje.

    Czemu ja nie wynajmuję?

    > Przy wynajmie
    > na 36 miesięcy

    No ale nie wynajmuję.

    > - z rocznym ograniczeniem przebiegu do 7500 km -
    > właściciel tego toczydełka płaci 249 zł miesięcznie.

    No ale nie płaci.

    > Przejeżdżając rocznie zadany dystans 7500 km musimy zapłacić
    > ok. 375 zł za energię elektryczną i 2988 zł za wynajem akumulatorów,
    > daje to łącznie 3363 zł. Przejeżdżając samochodem segmentu A
    > z małym silnikiem (w tej samej cenie co Twizy), spalimy średnio
    > 5 l/100 km. Przy cenie benzyny 5 zł/litr, na dystansie 7500 km
    > zapłacimy za nią 1875 zł. A przy 2,5-3 l/100 km u Z, to już policz
    > sobie sam.

    Weź się skup. Mamy oboje kompletne samochody. Niczego nie wynajmujemy.
    Płacimy tylko: Ty za paliwo, ja za ładowanie. Jeśli Ty na każde 100km
    potrzebujesz 5 litrów a ja równowartość 1-go to znaczy, że ja płacę 5
    razy mniej od Ciebie. Przy 2,5..3 l/ 100 to już policz sobie sam.