    Date: Fri, 18 Apr 2014 16:46:42 +0200
    From: hisjusz <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zakup samochodu, coś z silnikiem SDI...

    W dniu 2014-04-18 13:33, Sqeeb pisze:
    > Witam.
    > Mam w niedalekiej perspektywie zakup auta... budżet niewielki, jak narazie około
    6000zł, ale zanim dojdzie do samego zakupu jeszcze z 1-2 tys. może uda się
    wygospodarować ;)

    > Szukam czegoś z silnikiem, który długo posłuży, nie musi mieć 5s do setki, byleby
    dał rade 130-140 km/h jechać. Głównymi warunkami jest ekonomia, stąd zastanawiam się
    nad SDI od VW. Najbardziej pasowałby mi chyba polo II po lifcie 1.7 SDI, ale tego nie
    jest za dużo. Golf IV byłby fajny, ale tylko 1.9, troche więcej kopci, części też
    pewnie nie tanie...

    > Tutaj przygotowałem kilka zestawień sobie:
    >
    > http://u.42.pl/2Tk4
    > http://u.42.pl/2Tk5
    > http://u.42.pl/2Tk6
    > http://u.42.pl/2Tk7
    >
    > ...ale to tylko dane katalogowe...
    >
    > Co szanowna grupa radzi?
    >
    > A - żeby ktoś mi nie proponował zaraz starego obdrapanego golfa III. To że auto ma
    być w miare tanie i bardzo ekonomiczne nie przeszkadza że miłoby było mieć troche
    elektryki i jakieś wspomaganie kierownicy albo klime ;)

    > P.S. Jedno z zestawień to porównanie w GOLF IV 2 silników TDI z SDI, to prawda że
    spalanie w tych silnikach tak mało się różni? Jako ciężko mi w to uwierzyć...

    Czy SDI jest bezpieczne, chociaż by z tego powodu? Pobyt w szpitalu nie
    jest ekonomiczny.
    3440.html
    Małżeństwo uważa, że miało sporo szczęścia. Jechali dobrym autem, mieli
    szansę na ucieczkę.