    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zasilacz w "piwnicy"
    Date: Tue, 23 May 2017 16:48:04 +0200

    Dnia Tue, 23 May 2017 16:19:59 +0200, PeJot napisał(a):

    > Zachodzi pytanie: po co ?
    Nie mam pojęcia.

    > Nie tyle obrotów, co względem hałasu generowanego przez wentylator PSU.
    > Ku zaskoczeniu zauważyłem że PSU poza obudową jest b. cichy.
    Dziwne. Ale ja bym na tym nie polegał. Subiektywne natężenie hałasu
    zależy mocno od warunków zewnętrznych których nie kontrolujesz a
    uświadamiasz sobie je słabo lub wcale. A pomiar obrotów jest
    jednoznaczny.
    Hmmm.... kiedyś miałem manię wycinania kratki z wylotu wiatraka
    tradycyjnej obudowy zasilacza ATX bo mi się wydawało że strugi powietrza
    na tej kratce szumią. Ale nigdy nie poparłem tego przekonania pomiarem
    natężenia szumu. Zacząłem po prostu stosować ATX-y z wiatrakiem "w
    podłodze" które na pewno mniej szumiały.

    --
    Jacek
    I hate haters.