  • Data: 2012-12-21 21:26:35
    Temat: Re: Zestaw typowo biurowy
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-21, Przemysław Ryk <p...@g...com> wrote:
    > Hmm... To ja tak z ciekawości spytam na jakie, by potrzebny był im akurat ich
    > komputer? Bez złośliwości, z czystej ciekawości.

    Na dowolne. Np. na spotkanie z szefem. Np. na spotkanie z osobami
    z innego departamentu. Czyli zazwyczaj są to spotkania w tym
    samym budynku (lub w innym budynku firmy). Tak czy inaczej
    trzeba kompa zabrać, bo przecież nie idziesz plotkować o serialach,
    tylko rozmawiać o pracy (czyli o tym, co masz w komputerze).

    pozdrawiam,
    PK