  • Data: 2012-12-21 23:32:27
    Temat: Re: Zestaw typowo biurowy
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-21 21:26, PK wrote:

    > Tak czy inaczej
    > trzeba kompa zabrać, bo przecież nie idziesz plotkować o serialach,
    > tylko rozmawiać o pracy (czyli o tym, co masz w komputerze).
    Tak tak, fantazjuj dalej. :-D Tak się składa, że dosyć długo pracowałem
    w dwóch międzynarodowych korporacjach i chodziłem na różne spotkania. W
    jednej z nich mieliśmy nawet co poniedziałek regularne spędy
    software'owców. I jakoś nigdy nikt nie przychodził z komputerem ani
    nawet nie odczuwał takiej potrzeby. :-D Natomiast obecnie bardzo często
    widuję trzy panie zajmujące się buchalterią i jakoś nie widzę, aby
    uczęszczały na jakiekolwiek spotkania. Siedzą tylko w tym swoim
    przeszklonym pokoju i tłuką w klawiatury. :-D I pewnie co jakiś czas
    spotykają się z szefostwem, ale wątpię, aby odczuwały potrzebę
    ciągnięcia na to spotkanie komputera.