  • Data: 2019-10-09 21:54:55
    Temat: Re: Złącze 8 pin na skrętkę - mniejsze od RJ45
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.10.2019 o 17:35, Waldemar pisze:

    > mogę rzucić, ale nie wiem, czy chcesz za to płacić :-)
    > 1. Lemo
    > 2. ODU

    Czy ja wiem czy one mniejsze, wtyki na kabel po 3-4 cm długości.

    > 3. Micro Sub-D

    Te wyglądają bardzo fajnie, ale cena jakaś totalnie z kosmosu. 25zł za
    złącze jeszcze by mnie nie zdziwiło, ale 250zł? Do satelity to wkładają
    czy do Lambo dla szejka?

    > 4. Do różnych celów używam Molex Picoblades. Nie są ekranowane, ale
    > małe. Mam w aparaturze takowe od 3 pinów, do 8. Ale są też dłuższe.

    Znam, ale w zasadzie nie dają nic więcej ponad micro-matche, a i przy
    zarabianiu przewodu więcej roboty.

    Jakub Rakus