    From: tom <t...@l...localdomain>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiana sposobu jazdy?
    Date: Wed, 21 Mar 2018 22:13:21 +0000 (UTC)

    Dnia 18.03.2018 Shrek <...@w...pl> napisał/a:

    > Bo żeby to zrozumieć trzeba chwilowe zużycie scałkować po czasie;)

    Zaraz, zaraz... Ono jest już scałkowane, bo podawane w l / 100 km.

    Skąd Wasze przekonanie, że przyspieszając szybciej zużywacie mniej paliwa?
    Trochę rozumiem argument o sprawności, ale jak wolniej przyspieszam, to potrzebuje
    mniej mocy i jeśli to podzielę przez mniejszą sprawność, to wciąż może wyjść mniej
    paliwa.

    --
    Tomek