  • Data: 2017-10-16 00:22:53
    Temat: Re: Znikający obraz z DisplayPort-u (DP)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 13 Oct 2017 20:28:50 +0200, JaNus napisał(a):

    > Po dojrzałym namyślę widzę to, co mi dotąd umykało, no i (jak
    > wspominałem) poszedłem inną, owocniejszą drogą. Port VGA i DP wiszą na
    > tej samej karcie, i *chyba* ona i tak nie obsłużyłaby dwu-monitorowości
    > (pełnej, a nie "klonowej").

    Nie wiemy co masz za karte, ale w laptopach to normalne. Jest
    dwumonitorowosc. Ale trojmonitorowosci to juz raczej nie ma, mimo
    dwoch gniazd i ekranu laptopa.

    > Ale czemu DP się wyłączał po załadowaniu
    > startowych sekwencji OS-a, to już nie dojdę, bo przejściówkę oddałem.

    IMO - bo ja windows niedbale obslugiwal.
    Istone mi sie wydaje, ze jej nawet nie znajdowal, wiec trudno o
    rozdzielczosciach mowic.

    > Natomiast jest na pokładzie karta druga, z jednym tylko wyjściem: DVI-D,
    > i przejściówka na HDMI jest nawet dość tania (acz ja przepłaciłem, bo mi
    > się spieszyło). I teraz już mam dwa pełnogębne pulpity.

    DVI-D ponoc ma dzwiek ... i co, dziala, czy kabelkim mini-jack ?

    > Ta joj, toć nie wiem, jak się w 10-ce uruchamia ten tryb. Czy podobnie
    > jak w XP?

    A nie, niespodzianka - nie da sie.
    tzn sa dwa sposoby - ale wymagaja dzialajacego windows
    https://support.microsoft.com/pl-pl/help/12376/windo
    ws-10-start-your-pc-in-safe-mode

    Jest i trzecia metoda - jak sie G10 trzy razy nie uruchomi, to sam
    wystartuje awaryjnie, wiec trzeba trzy razy przerwac :-)

    J.