  • Data: 2017-10-16 03:35:15
    Temat: Re: Znikający obraz z DisplayPort-u (DP)
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-16 o 00:22, J.F. pisze:
    > DVI-D ponoc ma dzwiek ...

    Gdzieś usłyszałem, że dźwięku ona nie przenosi, ale jam nie expert...
    Aha, w Wikipedii:
    Niektóre karty graficzne posiadają możliwość przełączenia się w tryb
    HDMI używając złącza DVI co pozwala na przesyłanie dźwięku, jednak nie
    jest to zgodne ze standardem i wymaga zastosowania przejściówki DVI -> HDMI
    Koniec cytatu

    > i co, dziala, czy kabelkim mini-jack ?

    ano to drugie.

    > jak sie G10 trzy razy nie uruchomi, to sam wystartuje awaryjnie, wiec
    > trzeba trzy razy przerwac :-)

    Czy G10 znaczy g***no dziesiąte? ;-)

    Zaś co do:
    https://support.microsoft.com/pl-pl/help/12376/windo
    ws-10-start-your-pc-in-safe-mode
    - to wartościowa rzecz, aby ją zachować wklejam do swojego posta, bo
    wtedy mogę go odnaleźć w folderze Thunderbirda "wysłane". Nie wiem
    czemu, ale jego wyszukiwarka ma mocno ograniczone możliwości w folderach
    grup: nie wyszukuje "po treści"! Niedoróbka, czy też są ku temu ważkie
    powody?