  • Data: 2018-06-03 11:05:10
    Temat: Re: Zyletki
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 3 czerwca 2018 01:15:19 UTC+2 użytkownik Konrad Anikiel napisał:
    > Pakują tam prawie zabawkowe silniczki z wycierającymi się komutatorami.
    > Akumulatorki z czasem wysiadają, a modele na kabel (bez aku) są jeden albo dwa
    > na krzyż, zazwyczaj bardzo kiepskie.

    Ee chyba nie jest aż tak źle, ostatniego brałna miałem dobre 7 lat zanim
    padł, jedną siatkę wymieniłem bo się przetarła a potem chyba coś bardziej
    w środku się popsowało, nie miałem czasu diagnozować. Obecny model już
    też któryś rok goli i tym razem w ogóle nie widać śladu zużycia mechanicznego.
    Nie przeczę że ta elektrobrzytwa jest dobra, ale może kupowałeś jakieś tanie
    brałny albo podróki? Toto moje kosztowało ze 250 zeta chyba.

    A nie skłamałem, teraz mam filipsa. Tak czy siak działa :>

    L.