    From: SnCu <t...@e...ca>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: bezpieczniki
    Date: Tue, 29 May 2018 01:45:08 +0200

    W dniu 2018-05-28 o 13:43, Uzytkownik pisze:

    > Doucz się i nie pisz głupot na publicznych forach.

    Sam się ciulu doucz.

    Ja nie mówię o prądzie większym niż prąd zadziałania płynącym z N do PE,
    bo wtedy każda różnicówka zadziała, ale o tym, że różnicówki
    przeciwporażeniowe mają osobny moduł testowania zwarcia N-PE, który
    zadziała nawet jak prąd nie płynie, byle tylko różnicówka otrzymywała
    zasilanie.

    Różnicówkom przeciwpożarowym taki moduł jest niepotrzebny.