    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 6 Feb 2019 00:47:41 -0800 (PST)
    Subject: Re: co kupić albo dla czego nie kupować akurat tego
    From: Bolko <s...@g...com>

    > 2)mam 198 cm wzrostu, poza tym małym na wakacje czy dalsze wycieczki mi
    > się nie uśmiecha

    Łącze się w bólu:)
    Ja mam jeszcze dwóch synów którzy rosną jak na drożdach i w tym
    momencie pod względem wzrostu są oni i reszta klasy.
    Tak że u mnie duże auto jest potrzebne.
    Chociaż ja w maluchu zdawałem prawo jazdy (z jedynką miałem problem).

    Ale do tematu
    Ja mam od 10 lat Seat Cordoba 99 rok 60 KM czyli takie nie za duże auto.
    Wiec jak popatrzyłem na tabelki to wyszło mi że każde współczesne auto
    jest wiesze. Ma większy rozstaw osi itd itp.

    A potem wsiadłem do
    opla insygni
    opel astra
    ford focus
    renault megan
    renault laguna III
    seat exeo
    i paru innych.
    I okazuje się że w tabelkach są o kilka, kilkanaście cm większe.
    A jak trzeba wsiąść i jeszcze z tyłu musi usiąść ktoś kto ma teraz 150 cm
    a za chwile 180 to po prostu masakra.

    I też chorowałem na Forda Mondeo tylko chciałem benzyne MK4 2.0 pod LPG.
    Tylko tak nie mogłem znaleść bo albo kasa nie pozwalała albo auto takie sobie.

    W pewnym momencie musiałem kupić auto do przejechania 30 kkm w półroku.
    A że sąsiad sprzedawał mazde 6 rocznik 2002 z lpg to kupiłem.
    I to jest duże auto, taki ford tylko japoński.
    Tylko że w mieście to straszna krowa.
    I rdzewieje chociaż nie tak bardzo jak mówią:).
    A lpg okazało się że też nie jest takie tanie jak myślałem.
    Oszczędzam 10 zł/100 km w stosunku do seata (tak wiem że większe auto).
    I teraz ma dwa stare auto i nie wiem co zrobić.

    A Tobie
    Jak jesteś wysoki to przejść się po salonach i posiedzieć w samochodach.
    Bo cyferki nic nie znaczą.
    A potem zastanowić się nad zakupem mondeo, kupić nie najtańsze.
    Umyć podwozie, zabepieczyć podwozie + profile zamkniete i się modlić.