  • Data: 2018-11-06 19:10:48
    Temat: Re: fatamrugana 3D
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.11.2018 o 18:12, LordBluzg(R) pisze:

    > Ty wolisz
    > wolną amerykankę i obniżenie poziomu, nie tylko bezpieczeństwa ale też
    > uwarunkowania z poczuciem niżej odpowiedzialności.

    Jak tam sobie chcesz -być może masz rację a cała stara unia się myli.

    > Tak, bo chcesz być
    > ponad badania i statystyki.

    Statystyki powiadasz - aż tak dobrze wypadamy w porówaniu z zachodnią
    Europą? Ostatnio w czarnej dupie byliśmy i chyba tylko Bułgaria i Litwa
    (ostatniego nie jestem pewien) wyprzedzała nas w ilosci zabitych per
    milion mieszkańców.

    > W zależności od ruchu i sterowania.

    A w jakim konkretnie przypadku czerwone na wszystkich sygnalizatorach na
    skrzyżowaniu ma sens? Bo bezpieczne to może i jest, ale tylko jakieś 2
    minuty.

    > Kiedyś, kiedy dowód osobisty nie był dokumentem do jazdy rowerem, wydaje
    > mi się ze rowerzyści jeździli rozważniej...

    Z naciskiem na wydaje ci się. Jeszcze pamiętam co żeśmy odwalali na
    wigrach trójkach i rozsądne to to nie było:P

    > przynajmniej była jakaś
    > przymusowa edukacja, żeby zdać na kartę rowerową.

    "Dokumentem uprawniającym do kierowania pojazdami mechanicznymi
    dysponuje 80% mężczyzn i 51% kobiet.
    Więcej:
    https://www.radiozet.pl/Motoryzacja/Ilu-Polakow-ma-p
    rawo-jazdy-i-samochod"

    Na dodatek jak się stukną z rowerzystą albo pieszym, to w więszości
    przypadków winnym jest certyfikowany posiadacz PJ, więc...

    Shrek