  • Data: 2018-11-06 18:12:32
    Temat: Re: fatamrugana 3D
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-06 o 17:55, Shrek pisze:

    > Ale właśnie montując takie wynalazki uczysz ich "olewania" czerwonego.
    > Zresztą - dzieci uczy się, że lewo-prawo-lewo niezależnie od tego czy
    > bez świateł czy ze światłami i zielone. I wbrew temu co myślisz - uczy
    > się - w szkole. Ja zresztą dalej tak robię i dodatkowo patrzę czy nie ma
    > w pobliżu kulsonów.

    A ja nie. W większości jestem kierowcą ale jak jestem pieszym to wduszam
    guzik i czekam na zielone bo jestem skrytożercą złośliwym i lubię
    zatrzymywać samochody :] Inaczej. Nie biegam do sklepu o 17:59 i mogę
    sobie poczekać te 2 minuty nawet, dodatkowo, zbiera się więcej chętnych
    do przejścia i chodzi się w grupie. To jak jazda na zamek. Ty wolisz
    wolną amerykankę i obniżenie poziomu, nie tylko bezpieczeństwa ale też
    uwarunkowania z poczuciem niżej odpowiedzialności. Tak, bo chcesz być
    ponad badania i statystyki. W miasteczku, do którego jeżdżę, postawiono
    na przestrzeni 3 lat dwa przejścia z dusikami. Wczesniej rok w rok
    ginęli tam ludzie na pasach w liczbie 3-4 zgony na rok. Od 3 lat nie ma
    śmiertelki i nie chodzi tutaj o pieszych stricte lecz o formę
    zmniejszenia ryzyka. Część nadal łazi na czerwonym ale rzadko spotykam
    aby ktoś kto jedzie, widząc czerwone jako kierowca, olewał. Jak ma
    zielone to zapierdala. Taką pocztówkę masz w wielu miejscach.

    > Czyli twoim zdaniem "all red" jest dobrym rozwiązaniem?

    W zależności od ruchu i sterowania. To kwestia dobrej regulacji i
    edukacji. Sam widzisz, ze jesteś odporny na edukację i nie chcesz
    przyjąć że głównym założeniem jest 100% bezpieczeństwo a nie 70%
    bezpieczeństwa i liczenie na szczęście. Nie jesteś NIGDY w stanie
    zagwarantować opcji, że się nie potkniesz a kierowca widząc zielone
    zwolni. Nie zwolni.

    > Zapisz się do kukiza - tam lubią takich dziwaków:P

    Kiedyś, kiedy dowód osobisty nie był dokumentem do jazdy rowerem, wydaje
    mi się ze rowerzyści jeździli rozważniej...przynajmniej była jakaś
    przymusowa edukacja, żeby zdać na kartę rowerową.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?