    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 24 Jul 2014 15:21:55 +0200

    Dnia Thu, 24 Jul 2014 10:27:11 +0200, Trybun napisał(a):

    > Jakieś 15 lat temu premier Szwecji Goran Persson przywjózł do Polski
    > prezent - gotowy do użytku i sprawdzony przez wiele lat w Szwecji System
    > Ewidencji Pojazdów. Zupełnie za darmola.

    Jestes pewien ze tak zupelnie za darmola ?

    Bo potem sie okazuje ze oplaty rozne to jednak sa, po polsku to on nie
    umie, wymaga jakiegos strasznie drogiego komputera, ktorego juz nikt
    nie kupuje, z uwagi na starosc dorobienie wspolczenych funkcjonalnosci
    jest niemozliwe itp.

    > Niestety ówcześni włodarze
    > kraju nawet go próbowali wprowadzić w życie. Pewnie nie widzieli w tym
    > swojego interesu. Teraz mamy co mamy, kupa publicznej kasy wydana na tak
    > właściwie zwykłe g*wno, i to pewnie nie koniec wydatków.

    No coz, to co jest, na razie dziala.
    Niby owszem - program klasy paru zaliczen na studiach, ale jak
    pomyslisz ze ma obslugiwac tysiace terminali, rejestrowac miliony
    pojazdow rocznie, zorganizowac wdrozenie we wszysykich powiatach, to
    przestaje byc wesolo.

    > Tak to jest jak pazerni amatorzy biorą się za rządzenie krajem.

    Albo za ocene "a moglismy miec program za darmo" ...

    J.