  • Data: 2019-06-10 12:47:56
    Temat: Re: kabelek
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-09 o 23:20, Michal M. Lechanski pisze:
    > Dobry wieczór,
    >
    > Potrzebuję kabelek 5 żyłowy, musi być bardzo elastyczny, będzie pracować
    > pod napięciem 240V maksymalny prąd to ok 300mA. Potrzebuję kilka
    > odcinków po ok 0.7m każdy więc wolałbym nie kupować trzystu metrowej
    > szpuli...
    >
    > Podpowiedzcie proszę czego powinienem szukać. Z góry dziękuję.

    Swego czasu - lat temu kilkanaście lub więcej - kupiłem sobie dodatkowe
    przewody do miernika. Były opisane jako silikonowe. Tak miękkie, że
    dosłownie "przelewają się przez palce". Kosztowały tyle, co ówcześnie
    nieco lepsze mierniki, ale nie żałuję ani grosza - używam ich z Metexem
    do dziś.

    Były też tak wykonane kable od 2 do kilku przewodów oraz taśmy.
    Skoro były lat temu kilkanaście, to i dziś powinny być.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam