  • Data: 2019-07-05 06:14:22
    Temat: Re: karta Gigabit Ethernet
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    U mnie po dodaniu switcha zrywało segment na 100 Mb.
    Podejrzewałem albo uszkodzony switch z olx (20%) albo router (10%) albo źle zarobioną
    wtyczkę (70%).
    Widziałem gdzie ta wtyczka, tylko nie chciało mi się szafy odsuwać, a jak mocno cięło
    (na switchu gasła dioda transmisji) to
    przełączałem na wifi (a właściwie sprzęt sam przełączał) i tak się bujałem z lenistwa
    parę miesięcy.
    Po wymianie wtyczki hula jak złoto na 1 Gb.
    Kabel kładziony przez dewelopera, tańszych nie było, na dodatek kładziony jako do
    gniazdek telefonicznych, ale podwykonawcy ta
    skrętka czteroparowa do wszystkiego posłużyła, ponad 10 lat temu.

    Do drutu stosuj wtyczki do drutu (z "widełkami"?), do linki stosuj wtyczki do linki
    ("z szpilkami"?)

    -----