eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykoniec diesli › Re: koniec diesli
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!news.vectranet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: koniec diesli
    Date: Mon, 19 Nov 2018 10:45:43 +0000 (UTC)
    Organization: Linux Home Computers
    Lines: 28
    Message-ID: <psu48n$3lg$1@news.vectranet.pl>
    References: <5bee8a43$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net> <a...@m...org>
    <psmgln$qed$1@news.vectranet.pl> <1gr1gassakkyr$.dlg@myjk.org>
    <psmhf8$qed$2@news.vectranet.pl> <a...@m...org>
    <psmv0t$u31$1@news.vectranet.pl> <1...@m...org>
    <pstt7r$qc$1@news.vectranet.pl> <5bf27a8e$0$15112$426a74cc@news.free.fr>
    <psu05a$qc$3@news.vectranet.pl> <5bf28676$0$3738$426a74cc@news.free.fr>
    NNTP-Posting-Host: 109241076121.belchatow.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.vectranet.pl 1542624343 3760 109.241.76.121 (19 Nov 2018 10:45:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Nov 2018 10:45:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644156
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 19.11.2018 Mateusz Viste <m...@n...pamietam> napisał/a:

    > Kolega Michał wspominał wcześniej że te silniki przy kołach (po jednym)
    > ma, ale dodatkowo też jakieś cuda są które pozwalają silnikowi
    > termicznemu napędzać wał bezpośrednio, + jakieś mechanizmy pozwalające do
    > włączać / odłączać w czasie rzeczywistym... Ze mnie żaden mechanik, ale

    A jeśli tak, to oczywiście. Skomplikowane, więc drogie.

    > A skoro w tej hybrydzie silnik potrafi napędzać koła, to domniemywam że
    > zwykła skrzynia dalej tam musi gdzieś być, więc gdzie oszczędność? No

    Tu żadna. Czyli to bardziej spalinowiec wspomagany elektrycznie,
    niż elektryk z generatorem prądu.

    > chyba że to ja czegoś całkiem nie zrozumiałem i hybryda to faktycznie
    > normalny elektryk jest, tyle że z dodanym agregatem pokładowym.

    A tu pewnie kwestia definicji. Może faktycznie hybryda to
    spalinowiec ze wspomaganiem, a to powinno się inaczej (jak?)
    nazywać.


    --
    Dominik Ałaszewski (via raspbianowy slrn)
    "W życiu piękne są tylko chwile..." (Ryszard Riedel)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: