    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: kontroler SAS/SATA/PCI
    Date: Mon, 02 Jul 2018 22:32:31 GMT

    On 2018-07-02, Irokez <n...@w...pl> wrote:

    > Ale nikt nie podejmie się robienia SAS 3.0Gbit czy 6.0Gbit na PCI
    > mającym 132MB/s aby zaraz po sprzedaży oddawać kasę bo nie spełnia
    > standardu.

    Nie musi wypełniać standardu. Wystarczy, że jest zgodne ze specyfikacją
    produktu. To już bardziej możnaby argumentowac, czy warto, bo rynek
    nawet te XY lat temu był na to pewnie dość niszowy.

    > Ale to wtyczka ma mieć zatrzask:
    > https://www.ceneo.pl/9552836

    Wtyczka ma, ale kontroler ma gniazda otwarte. Tam nie ma o co zatrzasnąć.
    http://www.satacable.com/media/catalog/product/s/a/s
    ata-card-raid-sil3114-chip-sata-1500mbps.jpg

    --
    Marcin