    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: kontroler SAS/SATA/PCI
    Date: Tue, 03 Jul 2018 00:36:35 GMT

    On 2018-07-02, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Istotnie, to co teraz używam na jednej z maszyn, to Areca ARC-1220.
    > Szukaj jeszcze w starszych LSI - OIDP też były na stare białe złącze PCI.
    > Ewentualnie (prawie) zawsze możesz wtrynić kontroler PCI-Express do
    > gniazda grafiki na nieco nowszej płycie.

    Całość chodzi na AT5NM10-I, tam jest 1 goły pci a nie chcę zmieniac
    płyty bo ta jest bezproblemowa i z właściwą mocą dla domowego NASa.

    Od LSI zacząłem poszukiwania, bo zwykle nie zabija cenowo a na ebayu
    można znależź nówki za naprawdę przyzwoitą cene, ale jak dotąd nic nie
    znalazłem.

    W miedzyczasie zamówiłem satę Vanteca UGT-ST310R, bo widzę, że osprzęt
    pci powoli wymiera i cos mieć dobrze w zapasie.

    --
    Marcin