  • Data: 2017-03-26 10:34:13
    Temat: Re: mini reaktory atomowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 24 Mar 2017 17:56:25 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):

    > No to zainwestuj.

    Ja pewnie nie zainwestuje, ale wcale mnie nie zdziwi, gdy tak bedzie.

    Wiec ciekaw jestem skad ten Twoj optymizm, ze maja na ukonczeniu.

    > Konkurencja wykupiła akcje za grosze, wzięła te 5 miliardów,
    > wszystkich zwolniła, wyprzedała majątek i poszła do domu.

    Ale to znaczy, ze:
    a) cena akcji spadla .. zdarza sie,
    b) akcjonariusze byli chetni je sprzedac z taka strata ... widac
    dobrze wiedzieli, ze firma te 5 mld zmarnowala,
    c) skoro juz cena byla smieciowa, to konkurencja skorzystala z okazji.

    Kolejno to musialo nastapic, tzn pewnie najpierw marnowala, potem cena
    spadla troche, pootem wyszlo ze zmarnowala duzo, wtedy spadly na pysk.

    No chyba, ze zle to napisales i firma zgarnela z emisji akcji tylko
    pol mld, cos zrobila, akcje poszly w gore, czesc akcjonaruszy je
    sprzedala po 50$, wartosc gieldowa siegnela 5 mld (nie mylic z ", a
    potem banka sie rozbila i niektorzy

    Ewentualnie jeszcze inaczej - firma wyszla na gielde, ale nie przez
    emisje nowych akcji, tylko przez sprzedaz obecnych przez
    dotychczasowego wlasciciela. I on zgarnal pieniadze.

    J.