  • Data: 2019-05-20 12:52:33
    Temat: Re: miniaturowa klawiatura
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-05-19, JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> wrote:

    > Dzięki za wyjaśnienie.
    >
    > Dość często. Po prostu chciałbym mieć klawiaturę, która będzie działać w
    > każdej sensownej sytuacji. Dlatego początkowo myślałem o przewodowej.
    > Później pojawiło się wiele ciekawych propozycji, wśród nich bluetooth, i
    > pomyślałem, że jeśli zadziała po odpaleniu kompa to czemu nie. Skoro
    > jednak nie działają to muszę porzucić ten pomysł i ewentualnie zostać
    > przy radiowych.

    W każdej sensownej sytuacji będzie działać np. ta, dodatkowo z touchpadem:
    https://www.logitech.com/en-us/product/wireless-touc
    h-keyboard-k400r

    Nie jest to super-mikro, ale odpada problem myszy jeśli też potrzebujesz.
    Używałem przez dłuższy czas.

    A jak masz większy budżet to ta jest rewelacyjna i w dodatku
    hybrydowa (unireceiver/BT):
    https://www.logitech.com/en-us/product/living-room-k
    eyboard-k830

    --