  • Data: 2020-05-13 07:22:47
    Temat: Re: najtansze gigabajty w prepaidzie
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > szukam oferty w której cena zejdzie poniżej 1zł/GB
    > optymalnie byłoby ok. 50gr/GB i wyrobić się w 10zł
    > ale nie wiem czy to w ogóle jest realne

    Ja korzystam z oferty Orange, gdzie jest 1024 GB za 300 zł na rok:
    https://biuroprasowe.orange.pl/blog/az-1-tb-danych-n
    ielimitowane-rozmowy-i-smsy-na-caly-rok/
    Doładowanie Orange kupuję na Allegro w formie przelewu sms, co pozwala doładować
    konto kwotą 300 zł za 250 zł. W ten sposób mam cenę 1 GB za niecałe 25 groszy.