    Subject: Re: naprawa organów elektronicznych
    From: wowa <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 18 Dec 2018 18:53:36 +0100

    > mniej więcej tak. Jak sugerujecie to naprawić? Magiczny pisak? Klej
    > przewodzący w strzykawce? przełączniki jakieś?
    > ToMasz

    Sprzedam Ci mój tajny sposób :) Folia aluminiowa (może być po
    czekoladzie, byle czysta), naklejasz na taśmę dwustronną, dziurkaczem
    biurowym wycinasz kółeczka, naklejasz na gumki. Cieszysz się prawie
    darmową naprawą, no minus czekolada i taśma. Nie jest to wieczne ale w
    pilocie wytrzymywało dłużej od specjalnych zestawów. Naprawiałem tak
    też klawiatury przemysłowe.
    Wojtek