  • Data: 2018-10-07 21:11:14
    Temat: Re: nie termo transfer
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 7 Oct 2018 17:22:41 +0200, złomowisko<l...@w...pl> wrote:
    > Do prostych płytek metoda jest niezła i szybsza o grzanie żelazka i
    > o dziwo

    Dla mnie w termotransferze uciążliwa jest konieczność zachowania
    odpowiedniej temperatury, gdzie jej użyteczny zakres jest węższy niż
    histereza typowego żelazka. Bardzo często żelazkiem było za zimno
    (nie chciał się przykleić) lub za gorąco (rozpłynął się). Srednio
    wychodzily 2 płytki na 3. Z tego powodu kupiłem sobie żelazko
    modelarskie z precyzyjną regulacja temperatury i nim wychodziło już
    prawie 100% dobrych płytek.

    --
    Marek