  • Data: 2018-10-07 21:41:11
    Temat: Re: nie termo transfer
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/10/2018 21:11, Marek wrote:
    > Dla mnie w termotransferze  uciążliwa jest konieczność zachowania
    > odpowiedniej temperatury, gdzie jej użyteczny zakres jest węższy niż
    > histereza typowego żelazka.

    Zdecydowanie lepiej użyć laminatora, nie dość że sam określisz histerezę
    wstawiając własną elektronikę to i pozostałe parametry jak nacisk i czas
    są stabilne.

    > Bardzo często żelazkiem było za zimno (nie
    > chciał się przykleić) lub za gorąco (rozpłynął się).

    Laminator macha mi temperaturą około 5 stopni. Al co najważniejsze
    płytki wychodzą zaróno przy -20 jak i +20 względem środka. Nie wiem jaką
    histerezę ma żelazko, ale 40 stopnito raczej duzo z powodu pojemności
    cieplnej stopy.