  • Data: 2017-09-10 14:18:11
    Temat: Re: nowa bateria do telefonu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 10 Sep 2017 13:19:12 +0200, ALEX MR napisał(a):

    > I porównujesz Symbiana sprzed 9 lat z jakimś nowym Androidem? Dowcipniś
    > z Ciebie.

    porownuje Symbiana sprzed 9 lat z "dumbfonem" sprzed 12 lat ...

    > System stał się martwy w 2016, jak go zlała Nokia. A nie jak to ogłosił JF.

    To porownaj jakiegos Androida z 2016r z Nokia z 2015, zeby nie bylo
    duzej roznicy czasu :-P
    Nokie z Symbianem oczywiscie :-)

    System stal sie martwy znacznie wczesniej, tylko niektorzy tego nie
    zauwazyli, zaslepieni miloscia :-)

    > I Ty to nazywasz badziewiem? Pokaż mi 9-cio letniego Androida :-P

    Podejrzewam, ze w powyzszym sensie, to tak samo dzialaja.

    W szerszym tez juz dawno przestaly - do wielu aplikacji serwery sie
    pewnie pozmienialy, upgrady sa na nowe wersje, maja wieksze wymagania
    sprzetowe. W tym sensie to nokie to spotkalo dawno temu.

    > Była. Moja 5-cio letnia N9 nadal chodziła na pierwotnej baterii, i jakoś

    Ale ja nie o baterii, tylko o caloksztalcie.

    Bateria ... trekbuddy z GPS rozladowywal baterie w ~6h, i to byl
    wielki minus w turystycznych wypadach.

    Android ... w zaleznosci od wersji i stanu oprogramowania wytrzymuje
    2-8h, wiec postepu nie ma :-)

    > pojemności nie chciała tracić. Ile była warta bateria z szajsunga po 2
    > latach to szkoda wspominać.

    Samsunga tez juz mam dlugo, i na baterie nie narzekam, tylko na
    system, ktory ja rozladowuje blyskawcznie :-)

    > Przecież miliony klientów kupują, co Cię obchodzi co piszą?

    Niech sobie kupuja, jak czytam, ze nie moge plikow z komputera
    przekopiowac, to mnie obchodzi :-)

    > I była :-) A Nokia dała ciała z wchodzeniem w WP. Już lepiej było wejść
    > w Androida, a Symbiana/MeeGo produkować nadal :-)

    Jak znam zycie ... jeden napalony klient nie utrzyma produkcji.
    Widac nie znalazlo sie ich potrzebna ilosc mln :-)

    Mnie w kazdym badz razie Nokia skutecznie zniechecila do kupna
    kolejnego modelu z Symbianem, i szerzej do Nokii, i jak widac nie
    tylko mnie :-)

    A WP ... tez juz martwe, ja to mowie :-)
    Tylko MS to duza firma, moze reanimowac :-)

    J.