  • Data: 2020-03-23 22:32:14
    Temat: Re: nowe telewizory
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-23 o 21:58, s...@g...com pisze:
> [...]
    tv a sygnalu elektrycznego ktory moze byc po prostu szumem.

    (zazwyczaj odstep miedzy szumem a sygnalem uzytecznym) bedzie na tyle dobra ze odbior
    bedzie dobrej jakosci..

    > Bo moze tam sa wgrywane jakies dodatkowe dane ktore rozstrajaja kanaly?
    >
    > Porownaj backup z tego tv do tego backupu co importujesz. Zobaczysz co sie zmienia.

    Są identyczne.
    Wkładam pendriva do TV.
    Robię eksport.
    Nie wyjmując pendriva robię import tej samej listy, którą kilka sekund
    wcześniej eksportowałem.
    I część programów ma słaby sygnał lub jego brak.

    Robert