  • Data: 2019-11-29 09:30:22
    Temat: Re: odzyskanie danych z uszkodzonego SSD
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Adam" qro8mg$ae2$1$A...@n...chmurka.net

    > Ile znasz laptopów z 3 slotami M.2 i ilu znasz juzerów
    > montujących naraz 3 dyski M.2 pojemności 1 TB każdy?...

    Od kiedy RAID1 wymaga trzech dysków?
    Poza tym do soft-raid (bo sprzętowych w laptopach nie widziałem) to
    można wrzucić SATA + M.2

    > Chcę powszechnych laptopów z 3 (czy 5) stosownie RAIDującymi
    > slotami M.2 umożliwiającymi podmianę dysku bez wyłączania lapka...

    Hot-swap w laptopach nis spotkałem - co nie znaczy, że nie istnieją.

    > Obecnie bywa i tak, że aby dostać się do slotu
    > M.2 -- trzeba rozmontować ,,pół'' laptopa...
    >
    > U mnie akurat M.2 jest pod dodatkową klapką obok slotów z RAMkami...

    Wystarczy kupować serie biznesowe - np. niektóre Lenovo ThinkPad czy
    Dell Precision i od razu okazuje się, że dostęp jest prosty i do
    wykonania w kilkanaście sekund bez rozbierania "połowy" laptopa.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam