  • Data: 2018-03-11 17:08:17
    Temat: Re: pomiar spalania
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 11 Mar 2018 14:48:44 +0100, kloi napisał(a):

    > ja sie przesiadłem z ekonomicznego samochodu na paliwożerne monstrum,
    > lubie sobie robić wycieczki 1 dniowe 500-700km,jeżeli poprzednio paliłem
    > 5l/100 a teraz pale 7-9/100 to różnica w kosztach takiej wycieczki jest
    > 120/220zzł a to już sporo i dlatego szukając nowego samochodu
    > stwierdziłem że jednak podstawowym kryterium ma być spalanie

    No ale pewnie to są samochody różnych klas czy generacji.

    Bo tak jak sobie wyobrażam, to raczej mało kto waha się np. między Yarisem,
    a Passatem, a decyzję podejmuje w oparciu o zużycie paliwa.

    Ja przynajmniej do czegoś takiego podchodzę tak, że najpierw decyduję się
    na segment (i to owszem również w oparciu o przewidywane koszty utrzymania)
    i klasę paliwowo-mocową silnika.
    A potem się okazuje że wszystko co jest do wyboru i tak zużywa praktycznie
    tyle samo paliwa.