  • Data: 2018-03-11 21:35:14
    Temat: Re: pomiar spalania
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 11 Mar 2018 11:32:11 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    > Tak więc w tym przypadku mamy do czynienia z analfabetyzmem bo ludzie nie rozumieją
    co sie im podaje. No, troche ich tłumaczy to ze nie wyjasnia sie tego bardziej
    łopatologicznie.

    Co ciekawe z pozostałymi osiągami samochodu jakoś nie mają problemu.

    Żeby osiągnąć deklarowane przez producenta przyspieszenie, trzeba sposób
    jazdy w 100% podporządkować przyspieszeniu i zrobić to w sprzyjających
    warunkach.

    Żeby rozpędzić samochód do deklarowanej prędkości maksymalnej, trzeba swoją
    jazdę podporządkować w pełni rozwinięciu maksymalnej prędkości.

    Żeby do bagażnika zapakować bagaży o deklarowanej objętości, trzeba bardzo
    dokładnie i uważnie go zapakować, torbami w odpowiednim kształcie.

    Powyższe raczej każdy rozumie. A jednocześnie wielu oczekuje, że jeżdżąc
    byle jak, stojąc w korkach, nie szanując prędkości itd...

    Nie jechałem jeszcze samochodem w którym miałbym jakiś szczególny problem z
    osiągnięciem deklarowanego zużycia paliwa, ale jechać trzeba dokładnie w
    ten sam sposób co żeby uzyskać deklarowane przyspieszenie - w sposób w
    pełni podporządkowany celowi.