  • Data: 2018-03-09 13:35:54
    Temat: Re: pompa do pracy ciągłej lub przerywanej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:iTuoC.129349$k...@f...ams1...
    On 2018-03-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No ale napisałem "co do zasady". Chyba nie wątpisz, że są pompy i to
    >wcale nie jakieś wyszukane, które mogą chodzić ciągle?

    To bym na pisal, ze co do zasady, to pompa z silnikiem ma jakis
    przewidziany cykl pracy, i nalezy go przestrzegac :-)

    Ja ma chodzic ciagle, to trzeba kupic taka do pracy ciaglej.

    Ale Pszemol ma inny problem - czy pompe z dopuszczalnym cyklem
    30/30min, mozna uzywac w cyklu 10/10 min.

    IMO - prawie na pewno mozna, ale ze tu o grube pieniadze chodzi, to
    trzeba sie doczytac.

    J.