    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: "roaming" wifi
    Date: Mon, 14 Oct 2019 13:26:07 +0200

    W dniu 2019-10-14 o 12:54, viktorius pisze:

    > Mesh może być w topologii bezprzewodowej, jak i kablowej. To nie powinno
    > mieć znaczenia.

    > To również ma robić mesh. To już nie twoja sieciówka w telefonie
    > decyduje o przełączeniu miedzy APkami, tylko cały mesh monitoruje siec i
    > nakazuje twojej sieciówce przełączenie "póki nie jest za późno".
    > Dzięki temu poziom sygnału ma być optymalny, a samo przełączenie ma się
    > tak zrobić, żebyś nie stracił za dużo pakietów. Skype, Youtube czy inne
    > streamy mają się nie zaciąć, nie stracić klatki.
    >
    > Sęk w tym, że mesh pomimo, ze jest zdefiniowany w IEEE 802.11s, to jest
> [...]

    Ciekawe z tym mesh.

    Jakoś tak od 802.11b instalowałem sieci w dużych halach (Auchan, Ikea,
    itp) oraz w zakładach na dużym terenie (kilkanaście budynków, parkingi i
    ścieżki dla widlaków).
    Wszędzie było to samo SSID. Ramki nie mogły się gubić, bo aplikacje na
    terminalach (wtedy) dość szybko zgłaszały błąd. Podobnie, kilka
    zgubionych ramek mogło powodować brak wydruku na drukarce mobilnej
    etykiet. Terminale były na WinCE Core lub WinCE Mobile.

    Co się popsuło, aktualnie jest problem z urządzeniami różnych producentów?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam