  • Data: 2019-11-08 11:51:43
    Temat: Re: smart zarowki
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-08 o 10:54, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Aby mieć prawo do zrobienia listy studentów z nazwiskami i ocenami
    > musiałem uzyskać uprawnienia do stworzenia "bazy własnej" od
    > pełnomocnika do spraw ochrony danych osobowych.
    >
    > P.P.

    RODO to zbiór bezbożnych życzeń, dane wyciekają zewsząd jak Niagara. Są
    różne miejsca, gdzie złodzieje danych mogą się na nie zasadzać. Tysiące
    takich instytucji, firm, urzędów, które mają prawo "przetwarzać". Bazy
    danych są *oczywiście* "zabezpieczone", ale owo bezpieczeństwo jest
    dyrygowane przez jakichś konkretnych ludzi, a nie przez anioły! Aby
    przekupić byle-kogo trzeba dać niewiele, ale i dość uczciwy się złamie,
    gdy wziątka będzie baaardzo suta. Ciach bazę na pena, i w świat!

    A chętnych do nabycia jakichś wielce cennych informacji nigdy nie zabraknie.

    No cóż, zdaje się, że owo dość martwe RODO daje zaczepienie dla prawa,
    aby powyższe praktyki ścigać i karać. Pewna to pociecha, ale raczej
    niewielka!

    --

    Matematyka to księżniczka: jest taka... piękna!
    Fizyka to prawdziwa potęga.