  • Data: 2019-11-11 08:15:48
    Temat: Re: smart zarowki
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-09 o 02:20, jaNus pisze:

    > Zenuś, Zenuś, jesteś całkiem niekumaty!
    > Pisałem, że zaczął tak notować, gdy już mu szwankowała pamięć. A miał
    > wtedy ponad dziewięćdziesiątkę, i tej Twojej "władzy ludowej" nominalnie
    > już nie było.
    >
    > Otrzeźwiej!

    Ale zeniu jest trzeźwy. On to pisze, bo sam kiedyś współpracował z SB.
    Notował w notesiku i uprzejmie donosił. Wielu sąsiadów pogrążył i w
    realu nie ma żadnych przyjaciół czy znajomych. Nawet rodzina się go
    wyparła. Liczy na to, że będąc anonimowym na grupach może się poczuć kimś.

    Teraz nienawidzi władzy, bo mu obcięto emeryturę na mocy ustawy
    dezubekizacyjnej.

    Uważa, że jak on chodził z notesikiem-kapownikiem i donosił to wszyscy
    też tak robili.