  • Data: 2019-11-11 19:23:32
    Temat: Re: smart zarowki
    Od: "Dudzik" <s...@m...spam> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:
    > bo "inteligentne" to chyba za duzo powiedziane ?
    >
    > Bylem w Liroju ... jak ta ich marka sie nazywa - Lexman ?
    > Pelno "zarowek" LED z dodatkowymi funkcjami:

    W lidlu widzialem zarowki z czujnikiem zmierzchu ale co wazne... Ra na poziomie
    92-97 jesli dobrze pamietam? Bardzo fajne. Zwykle filamenty z allegro maja
    chyba 80 albo 85, slabo. A do lamp jakie mam filament jest najlepszy (brak
    cienia na szkle).
    Ktos widzial filamenty duzych mocy (100W ekwiwalent) o tak dobrym Ra jak tez
    lidla (tam mieli ale jakies smieszne moce).