  • Data: 2018-12-01 09:37:32
    Temat: Re: smieci
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.11.2018 o 18:13, J.F. pisze:
    > Tak sobie slucham radia
    > Od 2 lat jest rozporzadzenie w sprawie nowych zasad zbierania smieci.
    > Teraz bedzie 5 pojemnikow na rozne rodzaje.
    > Od 1 stycznia obowiazuje.

    Mieszają w tych przepisach jak pijany zając w kapuście.
    U mnie kiedyś były osobne pojemniki na metal i osobne na plastik. Od
    jakiegoś roku metal i plastik zbiera się razem. Styropian trzeba
    wyrzucać do pojemników na GRUZ w punktach zbiórki.
    Wszak wiadomo, że styropian produkuje się nie z polistyrenu a z betonu.
    Jacek