  • Data: 2018-08-22 12:29:28
    Temat: Re: (symulacja) czy to fizyczne?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    fir <p...@g...com> wrote:

    > nie wiem czy kolega zdaje sobie sprawe ze jest niezle stukniety piszac o
    > kosmitach szarakach kasujacym ludziom pamiec (mlo prawdopodobne moim
    > zdaniem ;c ) ale moze cos nawet poczytam jakbym sie nudzil bo sam
    > doceniem jak ktos jest niezle stukniety bo czesto tacy ludzi maja
    > ciekawe rozkminy, moze nei do konca prawdziwe ale bywa ze ciekawe,

    Mnie zaciekawiło cierpienie pieska i urządzenie do wyleczenia masturbacji.

    "Wyczyścić karmę: Jak już wspominałem w wielu miejscach mam w karmie
    cierpienia pieska oraz masturbację. Plan jest taki, że do odpokutowania
    błędów tego życia mam przeżyć określony czas w cywilizacji ufolskiej po
    tym życiu (bez sądu ostatecznego między nimi) - to zostało ustalone z
    Bogiem i z Ufo (dogadali się między sobą i oddzielnie ze mną). Jednak nie
    zamierzam czekać z czyszczeniem karmy aż do kolejnego życia. Mam zamiar
    zbudować urządzenie do syntetycznego zadawania bólu i wyczyścić karmę
    konieczności doznania takiej samej ilości bólu jak przyjemności w toku
    masturbacji. Na karmę od cierpiącego pieska raczej nic nie poradzę.

    Wyleczyć skórę: Podobnie jak w przypadku masturbacji będzie to wymagało
    budowy specjalnego urządzenia (już wiem na jakiej zasadzie będzie ono
    działać - problemem są szczegóły budowy i parametry jego pracy)."

    (za: http://szyk.jcom.pl/osobie.html)

    Czy na grupach o programowaniu naprawdę nie ma już nikogo normalnego? Jak
    nie idiota fir, to oszołom identyfikator, a na zagranicznych... również
    idiota fir i jego ulubieniec, Rick C. Hodgin, z misją zbawienia świata
    od grzechu.