  • Data: 2018-08-22 15:43:54
    Temat: Re: (symulacja) czy to fizyczne?
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 sierpnia 2018 15:31:35 UTC+2 użytkownik fir napisał:

    > moge dodac ze nie mowie tego by to
    > negowac (akurat w te lato nawet looknalem cos tam na te tematy ezoteryczne i troche
    nie ma na to na codzien czasu ale jest to nawet ciekawe) - bardziej chodzi o to ze
    > w rzeczywistosci nawet jak ktos podaje jakas zwykla informacje (naukowa alebo newt
    news ze swiata) to zaniem dojedzie ona od zrodla do sluchacza to jest tak przekrecona
    ze malo w tym juz pierwotnego sensu - tak jak w tym popularnym zarcie o rozdawaniu
    samochodow na plaju jakimstam chyba w petersburgu (czy gdzies) - to prawda, tylko ze
    nie w petersburgu a w moskwie, nie samochody tylko rowery i nie rozdaja tylko
    kradna.. tak samo moe byc z tymi szarakami, (nie przejmuj sie jednak tym baranem na
    q)

    > pozatym ciekawiloby jak widzisz proces czyszczenia karmy? jak sie 'normanie'
    czysci karme?

    moge dodac jeszcze jeden 'zyciowy' przyklad:

    ostatnio zaczalem troche palic papierosy, i zastanawiam sie czy rzeczywiscie grozi
    mi rak? i czy niejest moze tak ze palenie papierosów grozi rakiem ale dopiero od
    pewnego stopnia
    podraznien (?) byc moze jest tak ze rak grozi dopiero od pewnego stopnia podraznien
    jakie to powoduje (?) a moze jest tak ze jesli pali sie malo to ten rak realnie
    niezbyt grozi ? to by bylo np pocieszajace, bo jak spale sporadyczna fajke to nie
    czuje jakos w swoim organizmie zeby robilo mi to cos zlego, wrecz przeciwnie czuje
    jakbymi to troche pomagalo (zalezy od fajek, te mocniejsze sa moim zdaniem lepsze) -
    jak jest w gruncie rzeczy nie wiadomo.. to ze jakis poglad jest popularny
    niekoniecznie znaczy ze jest prawdziwy (tego ze statystycznie palenie grozi rakiem
    bym nie negowal, ale konkretne szczegoly moga byc albo moga nie byc prawdziwe ), pzdr