  • Data: 2018-01-10 20:45:11
    Temat: Stary laptop i nowy dysk SSD SATA
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ekpertow - krótkie pytanko:

    Stary laptop SONY VAIO VGN-CR590.
    Oryginalnie dostarczany z systemem MS Vista i dyskiem twardym SATA 360G
    (oczywiście mechanicznym).

    Na dysku teraz jakaś kulawa instalacja Windows 7, muli strasznie, brak
    odpowiednich driverow, da sie kompa uruchomic tylko z konta Admina, konto
    usera nie bootuje.

    Chciałbym odświeżyć ojcu tego laptopa.
    Mam oryginalne dwa DVD od Sony z fabrycznym "system restore"...

    Pomyślałem, że kupię dysk Samsung SSD 250G i spróbuję zrobić system restore
    z tych oryginalnych dysków SONY...

    Myślicie że się to uda czy fakt że instalka zobaczy tam nowy, nieznany
    wtedy SSD o dziwnym rozmiarze spowoduje kichę?

    Czy mam jakoś ten nowy, nieśmigany jeszcze SSD przygotować jakoś przed
    włożeniem go do tego lapka?

    Zależy mi na odtworzeniu najpierw fabrycznego stanu z Vistą a upgradem
    systemu zajmę się już jak wszystko będzie działać jak trzeba...