  • 121. Data: 2014-04-21 14:12:54
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: Artur Miller <n...@m...com>

    On Mon, 2014-04-21 at 13:47 +0200, janusz_k wrote:
    > yć
    > Zostaw Boga w spokoju, popatrz na Jezusa, żył, czynił cuda aby wzmocnić
    > siłę swojego nauczania, umarł, zmartwychwstał [...]

    nie zmartwychwstał, tylko sie tak spizgał tym winem, że 3 dni
    nieprzytomny leżał. słabą głowę miał, ot co.

    @

  • 122. Data: 2014-04-21 14:17:25
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    > Dawno dawno temu, na lekcji etyki (tej, która była zamiast religii)
    uczono mnie o tolerancji.

    Masz szczęście. Moje dziecko uczęszczało do bardzo renomowanego liceum.
    W ramach owej "tolerancji" na 24 uczniów na religię uczęszczało 2-5 uczniów
    (w zależności od klasy). Pozostałe 19-22 w ramach owej tolerancji miało
    wolny czas bo nie było pieniędzy na nauczyciela etyki. Na księdza były.

  • 123. Data: 2014-04-21 14:31:42
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Luke <l...@l...net> wrote:

    > Nie czułem = nie przeszkadzało mi to (wyszło odwrotnie). Nie
    > przeszkadzało, bo jestem tolerancyjny.

    Zaciekawiłeś mnie.
    Czy mozesz napisac cos wiecej na ten temat?
    Znaczy sie: gdzie byles, jak dlugo i w jakich okolicznosciach?

    Dzięki.

  • 124. Data: 2014-04-21 14:48:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Nie każdy potrafi.

    Nie każdy czytnik, czy nie każdy [człowiek] potrafi?

    Zgodzę się z tym, że największą role odgrywa tu 'czynnik ludzki'.
    Problem z drobiem zaczyna się od tego, że on nie potrafi zrozumieć
    o co inni go proszą. Jemu chyba cały czas się wydaje, że ktoś chce,
    by robił on to, co robi jego "czytnik", czyli Google -- ciął równo
    z trawą wszystko, co było w wiadomości, na którą odpisuje. I jeszcze
    żyje w przekonaniu, że rzecz w tym, że normalne czytniki same tego
    robić nie umieją. Mój, ten co go nieprzerwanie od kilkunastu lat
    używam, na życzenie chowa cytaty. Ale rzadko mi się to przydaje --
    przeglądanie Usenetu z zasłoniętym cytatowaniem, to by była katorga.
    Więc to nie o technikę chodzi, tylko o takich, co nie potrafią
    w inteligentny sposób zredagować wysyłanych wiadomości. I o tych,
    co nie umieją się powstrzymać przed komentowaniem takich śmieci.
    Dla nich właśnie jest funkcja 'zwykłego plonka' zaimplementowana
    w każdy czytnik.

    --
    Jarek

  • 125. Data: 2014-04-21 14:57:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 21 Apr 2014 10:10:44 +0200, "Jan" <k...@p...net> wrote:
    > chwili żadnej nowej historii. Zakładając nawet, że masz rację
    > (zakładając!!!) jakie spustoszenia moralne uczyniła w ich
    moralności religia
    > katolicka, że dopuszczali się tak okrutnych zbrodni, że nawet SS
    było

    Na twoim miejscu byłbym uważał, otacza Cię circa 20 mln katolików,
    strach pomyśleć co Ci mogą zrobić jak ich wyznanie "spustoszy"
    im umysł.

    --
    Marek

  • 126. Data: 2014-04-21 15:22:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Apr 2014 14:12:42 +0200, Jan napisał(a):

    > Podaj chociaż jeden

    http://odkrywcy.pl/kat,111404,page,2,title,Czytanie-
    Biblii-zakazane-przez-Kosciol,wid,13950924,wiadomosc
    .html?smg4sticaid=61296f
    --
    Jacek

  • 127. Data: 2014-04-21 15:27:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 21 Apr 2014 09:58:44 +0200, "Jan" <k...@p...net> wrote:
    > jeśłi ktoś jest osobą o ścisłym umysle to nie powinien tam gdzie
    nalezy
    > wstawić "nie wiem" wstawiac jakiegoś brodatego dziadka zwanego
    bogiem...
    > bo taka figura niczego nie tłumaczy...

    A jak tłumaczyć to, że coś w ogóle istnieje (materia/energia)? Nie ma
    żadnych powodów aby cokolwiek istniało, wszechświat niczemu ani
    nikomu nie jest potrzebny więc nie na żadnego powodu by istnieć - a
    jednak niestety istnieje, bo to stwierdzamy.
    Nie było absolutnie żadnego powodu aby po circa 14mld lat licząc od
    pieczątku czasu pojawił się Ty lub ja i stwierdził, że (wszechświat)
    istnieje. A jednak, to się nazywa fart.
    (Wy)tworzenie otaczającego nas wszechświata z nicości to oczywisty
    absurd, to nawet ateista wie. Istnienie materii i energii to jest
    abberacja i osobliwość, którą niestety doświadczamy.
    W religii nie chodzi o zastępowanie tego czego nie znamy Bogiem,
    wręcz przeciwnie, chodzi o to, że bezsensowne samlistnienie
    wrzechswiata _na razie_ najlepiej tłumaczy się tylko przez religię.

    --
    Marek

  • 128. Data: 2014-04-21 15:56:11
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 21.04.2014 o 14:11 JDX <j...@o...pl> pisze:

    > Podejrzewam, że w najbliższym wariatkowie znajdziesz takich którzy
    > również tak twierdzą. :-D
    Noo 1,5mld ludzi na świecie to wg ciebie wariatkowo?
    Gratuluję dobrego samopoczucia, tam tylko to zostaje.

  • 129. Data: 2014-04-21 15:56:47
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 21.04.2014 o 14:12 Artur Miller <n...@m...com> pisze:

    > nie zmartwychwstał, tylko sie tak spizgał tym winem, że 3 dni
    > nieprzytomny leżał. słabą głowę miał, ot co.
    Powiedzieć żeś kretyn to mało.

  • 130. Data: 2014-04-21 15:58:24
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 21.04.2014 o 13:36 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > wierzący da wiarę ciemnemu pastuchowi kóz sprzed 2000 lat....
    Może dlatego że byli świadkami tego czego wcześniej nie było i po już nie
    ma?

    --

    Pozdr
    Janusz