  • 281. Data: 2014-04-26 20:38:39
    Temat: Re: Odp: Wesołych Świąt
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "nowyr" <d...@y...pl> wrote in message
    news:535bf0ef$0$2233$65785112@news.neostrada.pl...
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > Albo ktoś się pod łazara podszywa albo on nam zwariował :-)

    Wyraźny kryzys... I to już od dawna :-)
    Martwię się o jego zdrowie tak jak Ty, bo szkoda chłopa.

  • 282. Data: 2014-04-26 20:39:37
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jan" <k...@p...net> wrote in message
    > A skąd jakikolwiek bóg? Kto go stworzył? Kto go widział?
    > Czy głęboko niemoralni osobnicy, pijacy, pedofile, sybaryci mogą być
    > urzędnikami tego boga, jeśli on istnieje? A jeśli istnieje i dopuszcza
    > takie osobniki na swoich przdstawicieli, czy ó bóg sam jest moralny?

    Takie pytania zadają filozofowie już od tysięcy lat i wciąż teologia
    nie potrafi na takie pytania odpowiedzieć...

  • 283. Data: 2014-04-26 20:57:08
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    > Wyraźny kryzys... I to już od dawna :-)
    > Martwię się o jego zdrowie tak jak Ty, bo szkoda chłopa.

    Mnie się wydaje, że chłopu się pomieszało w głowie :-) Za własności
    inżynierskie odpowiada inny obszar mózgu niż za lęki i przesądy :-) Może
    miał niedotlenienie czy mikrowylew/udar niedokrwienny? Może rezonans
    magnetyczny wykonać?
    Kiedyś spotkałem się z podobną sytuacją u lekarza, którego znałem od lat.
    Pewnego razu, jakieś 3 lata temu wyskakuje do mnie z tekstem (w czasie
    wizyty u niego) że panienka dziewica to, a panienka dziewica tamto i
    sanktuarium to coś i cud. Wyjechał z taką wiązanką niedorzeczności, że
    zdumiał mnie. Lekarz specjalista z tytułem dr. Był na sympozjum w Portugalii
    na zaproszenie koncernu leków i tam jest jakieś santuarium czy coś i tam mu
    się coś nagle odmieniło:-) Nie tylko ja zauważyłem, że mu odbiło :-) Gadał
    jak potłuczony :-)

  • 284. Data: 2014-04-26 20:59:39
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    > Takie pytania zadają filozofowie już od tysięcy lat i wciąż teologia
    > nie potrafi na takie pytania odpowiedzieć...

    No jak nie potrafi. Odpowiada - że to atak bezpardonowy na kościół :-) To
    przecież wszystko nie jest prawdą tylko wymysłem przeciwników kościoła żeby
    go zdyskredytować :-)

  • 285. Data: 2014-04-27 21:37:35
    Temat: Re: Odp: Odp: Wesołych Świąt
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Uzytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisal w
    wiadomosci news:861798396.20140419000256@pik-net.pl.invalid...
    > Hello Sylwester,
    >
    > Friday, April 18, 2014, 11:51:48 PM, you wrote:
    >
    > [...................................................
    .........]

    > *PLONK!*

    Slów na okreslenie twojej osoby - tak, PIJE do ciebie tym razem, nie mam, bo
    te, których bym musial uzyc na okreslenie ciebie, nie da sie powtórzyc w
    towarzystwie. Wielki maczo keyboard mastaha, myslalem, ze jednak za twoja
    wiedza (chyle czola, jest duza), idzie takze oglada towarzyska i
    kindersztuba. A tymczasem widze, ze kindersztuba, to ty se dupe podcierasz
    po porannej kackupie. Szkoda, bo Opole to bardzo fajne miasto, szkoda, bo
    rózni nas tylko 8 lat róznica wieku. Na normalnym forum powiedzialbym ci
    wypierdalaj kmiocie, ale tu jest forum powszechne w postaci grup
    dyskusyjnych, wiec nie powiem, plodz zatem swoje fochy wszem i wobec, tylko
    sie nie zdziw, jesli nikt nie zechce z toba rozmawiac. Bo zachowujesz sie
    jak rozwydrzony gnój, jak gówniarz, który nigdy nie zaznal pasa na
    sempiternie.

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuje, iz bardzo narazaja sie na to, ze ich
    adresy e-mail beda podawane harwesterom sluzacym do rozsylania spamu.

  • 286. Data: 2014-04-27 22:48:44
    Temat: Re: Weso?ych ?wi?t
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik ACMM-033 napisał:

    > Uzytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisal w
    > wiadomosci news:861798396.20140419000256@pik-net.pl.invalid...

    .........]

> [...]
    > wszem i wobec, tylko sie nie zdziw, jesli nikt nie zechce z toba
    > rozmawiac. Bo zachowujesz sie jak rozwydrzony gnój, jak gówniarz, który

    Witamy w klubie, zaraz zaliczysz plonka, tak jak i ja gdy napisałem mu
    niemal dokładnie to samo :)

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 287. Data: 2014-04-28 00:58:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message
> [...]
    .........]

    > Witamy w klubie, zaraz zaliczysz plonka, tak jak i ja gdy napisałem mu
    > niemal dokładnie to samo :)

    Ale o co Wam chodzi? Przecież ja nie widzę co takiego Roman Wam zrobił.

  • 288. Data: 2014-04-28 01:50:33
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message
    [..]

    > Ale o co Wam chodzi? Przecież ja nie widzę co takiego Roman Wam zrobił.

    Nic na to nie poradzę, nie chce mi się przytaczać przykładów, może
    przejrzyj jego posty z tego wątku i je obiektywnie oceń czy tak
    zachowuje się normalna dorosła osoba.
    Mi personalnie nic nie zrobił skomentowałem niegdyś jego zachowanie
    wobec innego grupowicza.

  • 289. Data: 2014-04-28 16:55:02
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message

    Wiesz... może mi kiedyś zależało, ale dziś mam to głęboko w piździe, czy w
    dupie. Wielki imperator, kurwa mać, stodoła ma słuchać, gdy wół pierdzi, a
    ni chuja...

    > Ale o co Wam chodzi? Przecież ja nie widzę co takiego Roman Wam zrobił.

    Chodzi o jego maniery. Myśli pewnie, że skoro ma wiedzę (i to ogromną, przed
    każdym będę tej oczywistości bronił), to może sobie mieć innych za takich
    maluczkich, co to jak im powie "obrażę się na ciebie", to się zaraz
    sromotnie popłaczą i będą go Uniżenie Prosić "Ach Wielki Romanie, nie
    plonkuj mnie maluczkiego, a za to zobowiązuję się lizać ci buty". Grupa
    dyskusyjna jednak, to nie forum z Elektrody, gdzie "Szlachcic na zagrodzie,
    równy wojewodzie", tu nie ma wyższych i niższych, tu admin nie może
    wyedytować postu, czy go przenieść wg własnego widzimisię, nie może
    zbanować, itd., Romanowi bardzo tu tych narzędzi brakuje, a tu chała,
    wszyscy są równi. Mówi się, że "Każdy kogut na swych śmieciach śmielszy",
    ale tu też nie "śmieci" Romana, tylko nasze wspólne, użyczone przez admina
    serwera. Gdyby Roman miarkował swój niemiły charakter, to byłby super gość,
    ze wspaniałą wiedzą. A tak... mamy internet, gdzie jak nie od Romana, to z
    innych źródełdowiedzieć się tego i owego można.
    Roman może sobie spuścić na mnie i milion PLONKów, to ja tylko to wydrukuję
    i pójdę "odwiedzić ciocię". I same PLONKI zrobią PLONK :P
    Wielka szkoda, że Roman sam marnuje swoje cenne zasoby.

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

  • 290. Data: 2014-04-29 00:05:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

    > Mówi się, że "Każdy kogut na swych śmieciach śmielszy", ale tu też nie
    > "śmieci" Romana, tylko nasze wspólne, użyczone przez admina serwera.

    Jakiego serwera? Jakiego admina?! Przecież właśnie chodzi o to, że nie ma
    żadnego admina, który mógłby coś użyczać, ani żadnego serwera, od którego
    coś istotnego by zależało. I to jest najtrudniej niektórym pojąć.

    --
    Jarek