  • 31. Data: 2014-04-19 18:32:03
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek wrote:

    > A co inżynier nie może być wierzący?

    to jest sprzeczne...

    albo sie jest technicznym albo wierzy w jednorożce i krasnoludki...

  • 32. Data: 2014-04-19 19:55:38
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2014-04-19 18:32, Marek Dyjor pisze:

    > to jest sprzeczne...
    >
    > albo sie jest technicznym albo wierzy w jednorożce i krasnoludki...

    Czy inżynier może być chrześcijaninem?

    --
    rry

  • 33. Data: 2014-04-19 20:00:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello RR,

    Saturday, April 19, 2014, 7:55:38 PM, you wrote:

    [...]

    > Czy inżynier może być chrześcijaninem?

    Idźcie sobie na pl.soc.religia z tymi pierdołami, proszę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 34. Data: 2014-04-19 20:00:06
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    > to jest sprzeczne...
    >
    > albo sie jest technicznym albo wierzy w jednorożce i krasnoludki...

    Jesteś zbyt zarozumiały.
    Skoro uważasz, że inżynier nie ma prawa wierzyć w Boga to wytłumacz skąd
    się wziął cały ten wszechświat? Skąd się wzięło życie? Skąd w ogóle się
    wzięły prawa fizyki?
    A trzeba przyznać, że złożoność i stopień skomplikowania znanego nam
    świata oraz życia przerasta najtęższe rozumy na Ziemi, razem wzięte.
    Niestety nie jesteś w stanie zaprzeczyć istnieniu siły wyższej, która
    dała impuls do stworzenia tego wszechświata, a w konsekwencji nas
    wszystkich.
    Jedni tę siłę będą nazywać "wielkim wybuchem", a inni nazywają ją
    Bogiem. Tylko co pchnęło "wielki wybuch" do wielkiego wybuchu, a kto
    stworzył Boga?
    Mnie osobiście denerwuje przekonywanie zarówno przez wierzących jak i
    niewierzących w jedynie słuszną słuszność swoich przekonań i pogarda dla
    innowierców oraz posługiwanie się kłamstwem w celu zmuszenia do swoich
    jedynie słusznych przekonań. Tak więc Mareczku, więcej pokory i przestań
    innych przekonywać do swoich wierzeń, stosując przy tym pogardę i
    ironię, bo tak naprawdę nikt nie wie, gdzie jest prawda.

  • 35. Data: 2014-04-19 20:02:04
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-19 20:00, uzytkownik pisze:

> [...]
    > innych przekonywać do swoich wierzeń, stosując przy tym pogardę i
    > ironię, bo tak naprawdę nikt nie wie, gdzie jest prawda.

    mylisz się, tusk i gronkiewicz "wiedzą"... cała PO i europa też ponoć
    wie... ta retoryka...

  • 36. Data: 2014-04-19 20:16:57
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 18 kwietnia 2014 21:50:02 UTC+2 użytkownik Sylwester Łazar napisał:
    > Z okazji Świąt Zmartwychwstania Pańskiego,
    >
    > życze wszystkim pogody ducha, obfitości łask Bożych i wszelkiej pomyślności,
    >
    > dla wszystkich grupowiczów, bez względu na poglądy, rasę, wiarę lub jej
    >
    > brak.
    >
    > S.

    Wódka za ciepła była?

  • 37. Data: 2014-04-19 20:19:37
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    "uzytkownik" <a...@s...pl> wrote in message

    > Jesteś zbyt zarozumiały.
    > Skoro uważasz, że inżynier nie ma prawa wierzyć w Boga to wytłumacz skąd
    > się wziął cały ten wszechświat? Skąd się wzięło życie? Skąd w ogóle się
    > wzięły prawa fizyki?

    Był absolut, zanim powstała przestrzeń i czas...a jego rodzina została
    królem i królową Polski ROTFL :-)
    Może to jednak Latający Potwór Spagetti stworzył czas ?

  • 38. Data: 2014-04-19 20:32:07
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 19.04.2014 o 20:00 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    pisze:

    > Hello RR,
    >
    > Saturday, April 19, 2014, 7:55:38 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Idźcie sobie na pl.soc.religia z tymi pierdołami, proszę.

    Przestań się pluć, to nie twoja grupa, nie podoba się nie czytaj.
    Sylwek ma rację teraz są święta Wielkanocne i tylko dlatego macie
    wolne, nie podoba się? won do roboty.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 39. Data: 2014-04-19 20:34:31
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 19.04.2014 o 20:19 nowyr <d...@y...pl> pisze:

    > "uzytkownik" <a...@s...pl> wrote in message

    > Był absolut, zanim powstała przestrzeń i czas...a jego rodzina została
    > królem i królową Polski ROTFL :-)
    > Może to jednak Latający Potwór Spagetti stworzył czas ?
    Ciebie na pewno idiota, nie wierzysz to zamknij dziób.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 40. Data: 2014-04-19 20:40:48
    Od: RR <m...@w...pl>

    > Hello RR,
    >
    > Saturday, April 19, 2014, 7:55:38 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Idźcie sobie na pl.soc.religia z tymi pierdołami, proszę.

    Święta bez NTG? Toż to gwałt na zdrowiu psychicznym użytkowników. :-)

    --
    rry