  • 21. Data: 2014-04-19 10:33:56
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "Sylwester Łazar" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:2...@p...pl.invalid.
    ..

    > Z okazji Piątku - święta Latającego Potwora Spagetti - również życzę
    > Ci wszystkiego najlepszego. Ramen.
    >

    > --
    > Best regards,
    > RoMan
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Jestem człowiekiem małej wiary.
    Jednak kiedy przypomniano mi poniższy fragment filmu,
    abym sobie obejrzał dziś w Wielki Piątek o 15:00 - w godzinę upamiętnia
    konania
    Jezusa na krzyżu za grzechy całej ludzkości,
    nie mogłem...
    Zawsze, gdy myślę o mękach Jezusa, przedstawionych w pięknym filmie:
    "Pasja" Mela Gibsona, jakoś cisną mi się łzy do oczu i serce mi coś ściska.

    Po Twoim marnym poście w odpowiedzi na szczere życzenia,
    jednak się odważyłem i obejrzałem...
    http://www.youtube.com/watch?v=3XraiGDJmtk
    Obyś się w porę zreflektował, zanim nie będzie za późno.
    S.

    Nawróć się lepiej zanim udławisz się makaronem. Załóż pokutny durszlak na
    głowę i wypij rytualny napój pastafarian.

  • 22. Data: 2014-04-19 10:36:18
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    z okazji świąt:
    jebać europę!!!

    I jak tu nie podziwiać katolików?

  • 23. Data: 2014-04-19 11:36:49
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac>

    Powitanko,

    > Z okazji Świąt Zmartwychwstania Pańskiego,
    > życze wszystkim pogody ducha, obfitości łask Bożych i wszelkiej pomyślności,
    > dla wszystkich grupowiczów,

    Wzajemnie:-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 24. Data: 2014-04-19 12:02:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 19 Apr 2014 00:18:29 +0200, "nowyr" <d...@y...pl> wrote:
    > Ja wierzę w Latającego Potwora Spagetti

    Nie kłam.

    --
    Marek

  • 25. Data: 2014-04-19 12:17:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Saturday, April 19, 2014, 12:02:57 PM, you wrote:

    > Nie kłam.

    pl.soc.religia

    Poza tym - nie jesteś w stanie dowieść kłamstwa.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2014-04-19 12:38:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 19 Apr 2014 12:17:28 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Poza tym - nie jesteś w stanie dowieść kłamstwa.

    Tego nie trzeba udowadniać, per analogie serio potrzebujesz dowód na
    wiarę ojca Pio czy Jana Pawła II? Czy ich wiara pozostawia jakieś
    wątpliwości potrzebne dowodu?
    Śmieszy mnie ten argument w kontekscie kabaretu jakim jest fsm ,
    jakby udowadnianie mało tu jakieś znaczenie.

    --
    Marek

  • 27. Data: 2014-04-19 14:50:13
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com>

    > Po Twoim marnym poście w odpowiedzi na szczere życzenia,
    > jednak się odważyłem i obejrzałem...

    O co Ci chodzi?
    Przecież na twoje życzenia, wyznawca innej wiary złożył życzenia
    Tobie. Nic tylko się cieszyć.

    Pozdrawiam. I miłych i spokojnych.

    PK

  • 28. Data: 2014-04-19 15:19:06
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
    >Z okazji Świąt Zmartwychwstania Pańskiego,

    ano wesołych - rzadko katolik gada jak katolik, pozostaje mi tylko dopisac:
    dołączam sie do takich życzeń.

    b.

  • 29. Data: 2014-04-19 17:08:27
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-04-19 14:50, Paweł Kasztelan pisze:

    > O co Ci chodzi?
    > Przecież na twoje życzenia, wyznawca innej wiary złożył życzenia
    > Tobie. Nic tylko się cieszyć.
    >
    > Pozdrawiam. I miłych i spokojnych.

    To mi się kojarzy z najbardziej bezczelnym spamem e-mailowym:
    "W związku z profilem działalności naszej firmy, doszliśmy do wniosku,
    że nasza oferta może być wyjątkowo atrakcyjna dla Państwa firmy ..."
    Ten co rozsyłał ten spam, w ogóle nie wnikał do jakich firm on trafia i
    czym się dana firma zajmuje.

  • 30. Data: 2014-04-19 18:06:48
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    https://www.youtube.com/watch?v=CzpgK-XMCS4