  • 81. Data: 2014-04-20 19:41:44
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    I jest mi bardzo przykro, że ostatnio ta tolerancja jest najczęściej
    jednostronna. To znaczy, że człowiek wierzący ma tolerować ateistów, ale
    sam fakt istnienia jakiejkolwiek religii obraża uczucia religijne
    ateisty. To taki oksymoron i taka hipokryzja (jak ateista ma mieć
    uczucia religijne?). Tolerujcie mnie, ale ja Was nie toleruję, wy ze
    swoją wiarą macie się schować.

    Mnie w ogóle nie obchodzą religie, które i do mnie nic nie mają. Jeśli ja ze
    swoich podatków muszę płacić na kościół katolicki, na księży katechetów,
    każących lizać swoje nogi, na całe to dno moralne za moją kasę to się
    buntuję. A jeśli ktoś w cokolwiek chce sobie wierzyć, to jego osobista
    sprawa i prawo. Więc skończ mówić o nietolerancji broniąc doktryny, która,
    historycznie rzecz biorąc, z tolerancją nigdy i nic wspólnego nie miała.
    Zacznij robić porządki u siebie, zanim będziesz moralizował innych. Bo to,
    co teraz twierdzisz jest dla mnie tak [ponurą kpiną jak kościelna komisja do
    obrony dzieci przed pedofilami.

  • 82. Data: 2014-04-20 19:43:09
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 19:07:11 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > "Zachariasz Dorożyński" <k...@g...com> wrote in message

    ps.com...

    > I szafa gra...
    >
    > A jeszcze jak Ty byś dał rady zrobić coś z tym cytowaniem to byłoby już
    >
    > całkiem pięknie ;-)

    Sam napisałeś że za trochę to się i panienka nie pogniewa. Że niby to z nazwiskiem to
    się zrobił taki obyczaj że nie trzeba. To ja tez trochę naginam i korzystam z takiego
    czytnika co mnie sam chowa co niepotrzebne a że inni to widzą to ich problem. Tak że
    się świątecznie odstosunkuj.

  • 83. Data: 2014-04-20 19:45:12
    Temat: Re: Odp: Wesołych Świąt
    Od: l...@g...com

    W dniu sobota, 19 kwietnia 2014 00:22:14 UTC+2 użytkownik nowyr napisał:

    > Ty masz czasem odjazdy :-) Kiedyś pisałeś, że przez całe życie nie miałeś w
    >
    > domu telewizora. Dalej go nie posiadasz?

    I co w tym złego twoim zdaniem, czy
    przypadkiem nie chcesz komuś narzucić
    swoich przekonań:)

    Jako etatowy troll, lubię zagiąć koguta, ale nie tu:)
    Może poprzestaniemy na życzeniach.

    Wesołych Świąt.

  • 84. Data: 2014-04-20 19:48:38
    Od: Luke <l...@l...net>

    Dnia 2014-04-20 19:31, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Ale kto tu Sylwestra nie tolerował? Roman? Weź przestań...

    Tego nie powiedziałem.

    Przejrzałem cały wątek i tu akurat było w drugą stronę. Natomiast ja na
    w przypadku bycia ateistą bym po prostu nie odpisywał, ale to już jest
    detal.

    Apeluję o zaprzestanie, po prostu. Kazdy ma prawo mieć fajne święta i
    tego życzę wszystkim.

    L.

  • 85. Data: 2014-04-20 19:50:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zachariasz Dorożyński" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > To ja tez trochę naginam i korzystam z takiego czytnika
    > co mnie sam chowa co niepotrzebne a że inni to widzą
    > to ich problem. Tak że się świątecznie odstosunkuj.

    Czyli robisz kupe na środku dywanu a sam jak wchodzisz
    do pokoju to zamykasz oczy i zatykasz nos...
    A że innym śmierdzi to co Ciebie to obchodzi, no nie? :-(

  • 86. Data: 2014-04-20 19:59:46
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 19:50:41 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    >
    > do pokoju to zamykasz oczy i zatykasz nos...
    >
    > A że innym śmierdzi to co Ciebie to obchodzi, no nie? :-(

    Ty też srasz na dywan. Już Ci to napisałem. Różnimy się podejściem do tego srania.

  • 87. Data: 2014-04-20 20:29:00
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zachariasz Dorożyński <k...@g...com> wrote:

    > Ty też srasz na dywan. Już Ci to napisałem. Różnimy się podejściem do tego srania.

    Wez mnie nie rozsmieszaj tym porownaniem...
    Komu tu przeszkadza ze nie podpisuję postow swoim nazwiskiem?
    Za to Ciebie co chwile ktos tu upomina abys te hektary smieci ze swoich
    postow usuwal przed wyslaniem...
    To naprawde przeszkadza ludziom bo trzeba je recznie wycinac.

  • 88. Data: 2014-04-20 21:08:52
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 20:29:00 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

> [...]
    >
    > postow usuwal przed wyslaniem...
    >
    > To naprawde przeszkadza ludziom bo trzeba je recznie wycinac.

    To zmieńcie sobie czytniki na takie co same to robią.

  • 89. Data: 2014-04-20 21:24:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 20 Apr 2014 19:13:08 +0200, "Jan" <k...@p...net> wrote:
    > Tak, oto próbka ich tolerancji.
    > Brazylia, XVI wiek. "Misjonarz" Jose de Anchieta idzie przez kraj
    mordując
    > Indian i głosząc hasło: miecz i żelazny pręt to najlepsi misjonarze.
    > Włochy, XXI wiek. jp2 wyświęca tego zbrodniarza.

    No już drugi raz extrapolujesz zachowania szalonych jednostek na
    wszystkich katolików. To teraz dla sprawiedliwości podaj chociaż dwa
    przykłady dobrych dzieł, bo negatywnymi już się popisałeś..

    --
    Marek

  • 90. Data: 2014-04-20 21:29:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 20 Apr 2014 10:09:04 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Brzydzą mnie ludzie którzy nie akceptują swobody wyboru

    Brzydzisz się, jak diabeł święconej wody, nie? No proszę, trochę
    święconą wodą pokropić a już diabłu skwierczy skórka hehe...

    --
    Marek