    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: karta graficzna do laptopa
    Date: Wed, 4 Oct 2017 18:31:07 +0200

    witam
    Tak ostatnio zastanawiałem się nad zakupem laptopa, ale jakiegoś
    szybszego. Ku swojemu zaskoczeniu, znalazłem laptopy (używane) z
    naprawdę szybkim i7, ale karta graficzna jest tylko tak która jest
    "wbudowana" w procesor. No to szukam "gamingowego" laptopa. znalazłem,
    za ponad 4 tysiące, ale wyniki z 3dmarka tej laptopowej karty są
    porównywalen z moim starym radeonem 5770, za którego oferowano mi 200zł.
    Co chwila słysze o kartach podłączanych do usb. coś jak yeti. są, ale
    nikt nic nie wie, albo są to rodzaje przelotek, które same nic nie
    policzą (z wyświetlanej grafiki)
    Ostatnio widziałem na aliexpresie przelotkę z mini(a moze mikro) pci-e
    na duże pcie. w dużym pcie była duuuuża karta graficzna. teoretycznie
    mogło by to działać, o ile to laptopowe mini pcie wystarczy i... jest
    fizyczny dostęp. Łatwy dostęp jest do gniazd laptopowych, które służą do
    komunikacji z.... ze stacją dokującą. aż się prosi aby tam dołożyć
    wyjście na kartę graficzną. czy są takie laptopy, których stacje
    dokujące mają karty graficzne?

    ToMasz