  • 111. Data: 2016-08-01 16:38:49
    Temat: Re: znak C-12, A-7 nie ma.
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 01.08.2016 o 16:01, RoMan Mandziejewicz pisze:
> [...]
    75y,300.02h,86.54t/data=!3m6!1e1!3m4!1skdvTpvaR7knj5
    9wEL6UT8w!2e0!7i13312!8i6656

    > To tylko oznacza, że skrzyżowanie jest oznakowane niezgodnie z
    > obowiązującym prawem. Nic poza tym.

    Dla kierowcy to jeden chuj.
    Musi respektować znaki takie, jakie stoją.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 112. Data: 2016-08-01 16:39:11
    Temat: Re: kto ma pierwszeństwo na rondzie
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-07-31 o 21:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Dawid x...@n...pl ...

    > Uwazasz, ze Liwiusz napisał nieprawde o takim wyjątkowym w Polsce przypadku
    > jak czyste rondo bez innych znaków?

    Widzisz, już wszyscy wiedzą dlaczego, a Ty nie.
    Te ronda są zle oznakowane i tyle.
    Poczytaj posty kolegów.

  • 113. Data: 2016-08-01 16:41:24
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 01.08.2016 o 16:32, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > To, że C-12 ma być razem z A-7 powinno być w samym rozporządzeniu a
    > nie w załączniku do niego. Jeden stopień wyżej w hierarchii. Jak
    > pokazał ten wątek - nawet starzy grupowi wyjadacze nie mieli pojęcia o
    > istnieniu takiego przepisu.

    I słusznie, bo kierowców nie obowiązuje "rozporządzenie", tylko znaki na
    drodze i PoRD.

  • 114. Data: 2016-08-01 16:46:03
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-08-01 16:39, Dawid wrote:
    > Widzisz, już wszyscy wiedzą dlaczego, a Ty nie.
    > Te ronda są zle oznakowane i tyle.
    > Poczytaj posty kolegów.

    I co w zwiazku z tym? Nalezysz do grupy która ignoruje
    złe/błedne/debilne (subiektywnie) oznakowanie? Mam w okolicy kilka
    przykładów kiedy przygłupy zapomniały po remoncie zedrzeć żółte linie.
    Co zrobisz kiedy taka linia prowadzi prosto w czołowe? Zignorujesz czy
    pojedziesz zgodnie z nią?

    Praca kierowcy w PL polega głównie na domyslaniu się co autor
    oznakowania miał na myśli. Ale w przypadku który podałem niewiele trzeba
    myśleć - nie dośc że to rondo to tak naprawde 4 zwykłe skrzyzowania to
    jeszcze są znaki poziome z liniami warunkowego zatrzymania. Ignorujesz
    czy napierdalasz? Mam ten dylemat 2x dziennie w tym miejscu.

  • 115. Data: 2016-08-01 17:09:16
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 31.07.2016 o 22:49, PiteR pisze:

    > Nom, mysłałem że tylko tym co jadą do 50km/h

    No to byłeś w błędzie.
    Podwójnym zresztą.

  • 116. Data: 2016-08-01 17:09:23
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > To, że C-12 ma być razem z A-7 powinno być w samym rozporządzeniu a
    > nie w załączniku do niego. Jeden stopień wyżej w hierarchii.

    W rozporządzeniu nie ma nakazu umieszczania tych znaków razem.
    W rozporządzeniu jest tylko opisany sposób rozmieszczania tych znaków w
    przypadku zmiany pierwszeństwa na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym.

    > Jak
    > pokazał ten wątek - nawet starzy grupowi wyjadacze nie mieli pojęcia o
    > istnieniu takiego przepisu.

    Ja również, szczerze mówiąc, mam głęboko w czterech literach dokładne
    wymiary znaków, krzywizny łuków w literach, sposób rozmieszczania kilku
    znaków na wspólnym maszcie itd.
    Niech się tym podniecają inni, dla których jest to niezwykle ważne. :D

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 117. Data: 2016-08-01 17:10:31
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 01.08.2016 o 12:10, mk4 pisze:

    > No tylko co wlasciwie decyduje? Moment wjazdu?

    Twojego.
    Jeśli wjedziesz tak, że zakłócisz mu ruch, to wina Twoja.

  • 118. Data: 2016-08-01 17:12:33
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > To tylko oznacza, że skrzyżowanie jest oznakowane niezgodnie z
    > obowiązującym prawem. Nic poza tym.

    Ciekawi mnie, na jakiej podstawie to oceniłeś?
    Zmierzyłeś średnicę znaku czy promień łuku strzałki?

  • 119. Data: 2016-08-01 17:28:32
    Od: "Jarko" <u...@a...ks>

    wiadomości news:882371868.20160801160101@pik-net.pl.invalid...

> [...]
    9wEL6UT8w!2e0!7i13312!8i6656

    > To tylko oznacza, że skrzyżowanie jest oznakowane niezgodnie z

    Obowiązującym prawem ?
    Czyli którym ? konkretnie.

  • 120. Data: 2016-08-01 17:49:58
    Od: Dawid <x...@n...pl>

> [...]
    > jeszcze są znaki poziome z liniami warunkowego zatrzymania. Ignorujesz
    > czy napierdalasz? Mam ten dylemat 2x dziennie w tym miejscu.

    Nie ignoruję i nie dyskutuję.
    Na grupach co by nie powiedzieć, zawsze jest ktoś kto cię zbluzga,
    oczerni, wprowadzi w błąd.No to napierdalaj dalej kierowco tira.