  • 11. Data: 2014-04-17 23:16:39
    Temat: Re: "ludzie to żyją w ciemnościach"
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    tusk, donald tusk wrote:
    > no na przykład taki argument:
    > "nie podoba mi się zapach"...
    > cynel śmierdzi jakby ktoś palił stare skarpetki...

    bo temp masz za wysoką, zresztą zawsze możesz użyć pachnącego topnika
    :)

    jeffrey

  • 12. Data: 2014-04-17 23:58:25
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-17 22:15, tusk, donald tusk pisze:
    > no na przykład taki argument:
    > "nie podoba mi się zapach"...
    > cynel śmierdzi jakby ktoś palił stare skarpetki...

    to se lutuj perfumą kurwa.

    (a lubię tak czasem, a'la kogutek)

  • 13. Data: 2014-04-18 10:02:03
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 17 kwietnia 2014 17:09:03 UTC+2 użytkownik tusk, donald tusk
    napisał:
    > czy Ktoś może wie gdzie kupić taką cynę:
    >
    > http://zsyp.eu/smieci/Cyna.JPG
    >
    > kupiłem polski cynel, co za syf...

    Syf, bo MADE IN EU. Coby nie śmierdziało, spróbuj dodać do tej cyny tego:

    http://www.ezosfera.pl/4035/amitayu-otwarcie-kanalow
    -energetycznych

  • 14. Data: 2014-04-18 12:09:05
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    moje fenk szuj w normie, nie wiem jak tuska i gronkiewicz...

  • 15. Data: 2014-04-21 11:47:35
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    W dniu 2014-04-17 23:58, sundayman pisze:

    > to se lutuj perfumą kurwa.

    Kiedy jednak chyba w tym sporo prawdy. Stare kalafonie pachniały i aż
    miło było wąchać opary... ;) Mam resztki starej, nie wiem skąd i nie
    wiem od kogo, ale zapach przyjemny. Dzisiejsze kalafonie to jednak nie
    to... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 16. Data: 2014-04-21 13:08:22
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Dykus napisał:

> [...]
    > miło było wąchać opary... ;) Mam resztki starej, nie wiem skąd i nie
    > wiem od kogo, ale zapach przyjemny. Dzisiejsze kalafonie to jednak nie

    Nam do roboty niedawno kupili cynę dającą zapach cytrynowy przy
    lutowaniu, zawiera toluen czego nie ma stara śmierdząca, wolę w tym
    układzie zdrowszy smród niż pięknie pachnący rakotwórczy.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 17. Data: 2014-04-21 22:37:51
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > miło było wąchać opary... ;) Mam resztki starej, nie wiem skąd i nie
    > wiem od kogo, ale zapach przyjemny. Dzisiejsze kalafonie to jednak nie

    bo ja wiem - do dziś mam jeszcze kalafonię, którą kupowałem za komuny -
    taką "muzyczną" - kruszyłem są sobie, i była jak znalazł.

    Jak teraz porównać z tą kupną, w pudełku od pasty do butów, to tamta
    jest jaśniejsza (jasnożółta). Ale czy jest różnica w zapachu ? Hm..
    Nie wiem - trzeba by porównać.

  • 18. Data: 2014-04-21 23:16:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman napisał:

> [...]
    >
    > Jak teraz porównać z tą kupną, w pudełku od pasty do butów, to tamta
    > jest jaśniejsza (jasnożółta). Ale czy jest różnica w zapachu ? Hm..

    Kalafonia, to w końcu produkt naturalny, jedna sosna może się od drugiej
    różnić. Ale ja miałem kiedyś cynę do lutowania, na której napisano
    wprost, że zawiera substancje zapachowe dla umilenia pracy. To też było
    za komuny, a konkretnie za stanu wojennego. Sam tego nie kupiłem, została
    wraz z innymi wywrotowymi rzeczami przywieziona kontrabandą z Paryża.
    No a wiadomo jacy są Francuzi.

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2014-04-22 12:33:43
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    chodzi też o to co dzieje się z "mieszaniną" na grocie która dłużej nie
    jest "odświeżana"...

  • 20. Data: 2014-04-22 14:40:56
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message

    > Nam do roboty niedawno kupili cynę dającą zapach cytrynowy przy lutowaniu,
    > zawiera toluen czego nie ma stara śmierdząca, wolę w tym układzie zdrowszy
    > smród niż pięknie pachnący rakotwórczy.

    Benzen jest rakotwórczy. Toluen nie.